Almahor - internet studio Ispis

Almahor Studio

© Lilya | Dreamstime.comAlmahor Studio svoju djelatnost zasniva na proizvodima i uslugama koje su vezane uz internet kao medij. Poslujemo od 2005. godine s klasičnim, u IT industriji prepoznatljivim, "geekovskim" početkom: puno entuzijazma, pregršt ideja, nezasitno tržište i jedno polovno računalo u dnevnoj sobi. Kako su poslovni planovi počeli puštati korijenje, u prvoj godini nastala firma s dobrim temeljem za daljnji razvoj.

Almahor je jezgro koje se razvija slijedeći istovremeno vlastite poslovne zamisli i neminovni razvoj internetskih tehnologija, marketinških metoda i zahtjeva tržišta. Kroz takav razvoj danas je Almahor oblikovan kao internetski studio s nekoliko izrazitih specijalnosti, dok u djelatnosti ne prezamo od projekata koji na bilo koji način koketiraju s kreativnim izražajem, grafičkim dizajnom ili elementarnim zahtjevima modernog marketinga.

Na našim stranicama nudimo osvrt na područja kojema se bavimo. U konceptu poslovanja (često ga pronalazimo pod pojmovima filozofija, misija ili vizija), sva područja djelatnosti protkana su stručnim znanjem, poznavanjem razvojnih alata i tehnologija te marketinških modela, ali i posebno usmjerenim odnosima prema klijentima i rješenjima koja oni traže. Razumijevanje poslovnih poduhvata klijenata pretpostavljamo kao ključnu točku s koje možemo krenuti u daljnji razvoj bilo koje ideje.


Komparativne prednosti

Kako bismo podrobnije definirali Almahor Studio kao poželjnog poslovnog partnera, odgovoriti ćemo na pitanje koje biste nam kao potencijalni klijent mogli postaviti "Zašto bismo Almahor Studiju povjerili naš projekt?"

Njegovanje poslovnog odnosa - U našem poslovanju čvrsto vjerujemo u zdrave poslovne odnose na kojima se temelji čitava mreža naših klijenata, partnera i suradnika. Komunikacija je ovdje temelj tih odnosa. Razmjena informacija je ionako svrha svakog internetskog poslovnog poduhvata, a uspjeh projekta ovisi prije svega o razmjeni informacija u poslovnom odnosu od začetka ideje, tijekom razvoja i nakon što projekt zaživi u konačnom obliku. Na taj način stvaramo sinergijski odnos koji u projekt ugrađuje najbolje s obje strane: jasnu definiciju svrhe i zadaće projekta u odnosu na stručno znanje, dostupne tehnologije i modele. 

Usavršavanje i obrazovanje - Informacijske tehnologije su u neprestanom zamahu. Naša je važna odrednica da se u takvom ubrzanom razvoju ne može tapkati u mjestu i biti izvan trendova. Djelatnost kojom se bavimo zahtijeva neprestano učenje i razvoj vještina. Stoga u Almahoru jednako slijedimo nove razvojne tehnologije, suvremene alate i opremu, kao i marketinške trendove i razvoj osobnosti i međuljudskih odnosa. Iako potonje ne spada u našu djelatnost, važno je iz dva razloga: zbog kvalitetne suradnje s poslovnim partnerima i razumijevanju marketinških trendova iz koje su vezani naši finalni proizvodi.

Idealni parametri za razvoj projekta - Svaki projekt, da bi bio dobro pripremljen, mora imati definiran povrat investicije. U Almahoru se trudimo napraviti idealan omjer između cijene i proizvoda. Je li izrada internetskih stranica trošak ili investicija? Može biti i jedno i drugo. U tom segmentu nastojimo klijentima približiti financijski pogled na njihovu ideju. Želja nam je da naši projekti budu investicija i u skladu s tim savjetujemo naše klijente.

Stručnost - Naše su komparativne prednosti pobrojane slučajnim redosljedom tako da stručnost u pristupu projektu nije najmanje važna. Tako ćemo u razvoju projekta s jednakom važnošću pristupati estetici, etici, tehnološkom okruženju, poslovnoj logici, upotrebljivosti, optimizaciji i svim drugim elementima koji će zaokruženom projektu dati svojstva i osnovu za postizanje cilja zbog kojeg je zamišljen. Sve ovi elemente nastojimo približiti klijentima kako bi uspješno koristili svoj projekt i održavali ga. Kad govorimo o internetskim projektima, doživljavamo internet kao okolinu kojoj se stalno treba prilagođavati. Današnje internetske stranice su gotovo u potpunosti ovisne o tražilicama. Svaki projekt je samo jedan segment globalnog skupa informacija koji teži pronaći svoje mjesto u povećati učinkovitost i dostupnost masama ljudi. Svjesni toga izuzetnu pažnju posvećujemo optimizaciji za tražilice (SEO) i učinkovitom upravljanju sadržajima (content management)