Izrada internetskih stranica ovakvog profila pogoduju manje zahtjevnim klijentima. Prema opsegu ovakve stranice nisu opsežne i ne nude više od najosnovnijih informacija. Tvrtke s ustaljenim poslovanjem i premalo izvora za razvoj novih sadržaja nemaju potrebu redovito osvježavati sadržaj.
Ovakve se web stranice sastoje od nekoliko podstranica na kojima se mogu saznati osnovne informacije o tvrtki, djelatnosti kojom se bave, referencama i podacima o sjedištu i mogućnostima kontakta. Vlasnici ovakvih stranica uglavnom se zadovljavaju dizajnom koji odgovara njihovim standardima, te programskim rješenjima koja ne zahtijevaju značajniju investiciju. Svrha im je samo pružanje informacija putem internetskog medija, pretežno usmenom preporukom ili navođenjem internetske adrese web stranica na tiskanim promotivnim materijalima, posjetnicama i slično. Ovakve internetske stranice osiguravaju samo prisutnost na internetu i osnovna svrha im je informacija na jednom mjestu. Prednosti - mala investicija
- kratko vrijeme izrade
Nedostaci
- ograničena "vidljivost" na internetu
- nemogućnost svrhovite optimizacije za tražilice
- nemogućnost samostalnog održavanja
- "hardcode" bez puno opcija za daljnji razvoj
|