Almahor Lab



Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates

Internet marketing
Index članka
Internet marketing
Zaposlenik s 24-satnim radnim vremenom
Što je još dobro znati?

Zaposlenik s 24-satnim radnim vremenom

Internetske stranice su zasta na raspolaganju 24 sata dnevno uz minimalni trošak najma poslužitelja i eventualnog najma za naziv domene. Uzevši ovo u obzir određujemo osnovni "opis poslova i radnih zadataka".

Prvo i osnovno je davanje informacija svakome u bilo kojem trenutku s bilo kojeg mjesta. Informacije obuhvaćaju opise, dokumente, kontaktne informacije i slično. Druga zadaća je marketinška uloga koja je prečesto zanemarena i gotovo neiskorištena. Najčešće se susrećemo s dosezima koji se kreću od objava određenih ponuda, prezentacijama svojih proizvoda ili usluga, reklamnih letaka ili nagradnih igara. No i tako uređene stranice često "pate" od određenih manjkavosti.

Marketinške aktivnosti na internetu su učinkovite ukoliko ih dovedemo do ciljnih skupina posjetitelja. Ovo je osnovni preduvjet. Reklama koju nitko ne vidi zapravo i nije reklama. Trgovac koji besplatno radi 24 sata u praznoj trgovini zapravo i ne treba biti tamo.

Snaga internetskih tražilica

Vratimo se na ljestvicu od skupih i manje skupih načina za dovođenje posjetitelja na internetske stranice. Internetske tražilice su glavna baza podataka koja analizom vašeg sadržaja posjetiteljima daju izvore gdje će pronaći informacije koje traže. Na internetskim tražilicama možete postići odličnu vidljivost ukoliko ste spremni zagrabiti u financije. Ipak, rezultati organskog pretraživanja uz ispunjenje nekih uvjeta daje prilično "besplatnu" verziju toga.

Osnovno znanje koje treba usvojiti je poznavanje principa rada internetskih tražilica. Iz ovoga se izvode konkretni preduvjeti za uspješno "iskorištavanje" snage internetskih tražilica:

  • određivanje ciljne skupine klijenata i ciljeva koje želimo postići
  • strategija ključnih riječi i fraza
  • izrada strukture ponuđenih informacija
  • određivanje metoda i dinamike redovitih ažuriranja sadržaja
  • analitika i korektivne akcije

Ovih pet točaka je međusobno povezano u stalnom procesu. Aktivnim angažmanom na sadržaju osiguravamo relevantnost naših ponuđenih informacija u odnosu na upite koji se pojavljuju. Kroz određeni period vremena, stvara se zamah koji je relativno jednostavno održavati.