Almahor Lab



Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates

Internet marketing
Index članka
Internet marketing
Zaposlenik s 24-satnim radnim vremenom
Što je još dobro znati?

Što je još dobro znati?

U samoj razradi vašeg internetskog projekta postoji i niz činjenica koje ne treba zanemariti, a koje su direktno u svezi s marketinškim znanjima.

Treba poznavati navike korisnika interneta. Ovo je osjetljiva tema tim više što smo i sami korisnici interneta. I sami imamo svoje određene navike i načina ponašanja pri traženju i pregledavanju internetskih stranica. No, često se dogodi da te iste stvari ne poštujemo kad se nađemo s druge strane pozornice. Od naših posjetitelja očekujemo sasvim drugačije ponašanje.

Kao posjetitelji...

  • ne volimo teške i nakrcane stranice koje se dugo učitavaju,
  • ne volimo se izgubiti u moru nepreglednih izbornika koji se protežu do 5 razina u dubinu,
  • ne volimo čitati 3 strane o porijeklu, vrstama i navikama zlatnih ribica da bismo na kraju shvatili da nije navedeno ono što smo zapravo tražili,
  • ne volimo kad je naslov jedno, a tekst nešto sasvim drugo,
  • ne volimo kad nam se bez našeg zahtjeva otvaraju prozori koji nas ometaju,
  • ne volimo kad moramo tri puta kliknuti "saznaj više..." da bismo zaista saznali više,
  • ne volimo da nam stranice proizvode bilo kakve zvukove ako nismo to tražili,
  • ne volimo što nam je tražilica prikazala rezultate koji nemaju veze s onim što smo tražili,
  • ne volimo kad se riječ "besplatno" koristi na krivi način,
  • ne volimo kad nam stranica urla "kupi", "mi smo najbolji",
  • ne volimo još mnogo toga drugog....

Treba promisliti zašto bismo od naših posjetitelja očekivali da će se ponašati drugačije.

Ne treba vjerovati da postoji garancija uspjeha. Internetski marketing je definiran principima koji daju rezultate u zavisnosti koliko su učinkovito primijenjeni. Isto tako, internetski marketing je "živ" i u stalnim promjenama. U skladu s tim promjenama se moramo i prilagođavati, nadograđivati i nastojati biti u trendu.

Smatrate li da je razvoj vaših internetskih stranica zapravo marketinška aktivnost vaše organizacije, mi ćemo se složiti s tim te vam pomoći da vaše stranice zaista rade svoj posao.